Ohjekeskus
Kuinka voimme auttaa?
Yleisimmät kysymykset
Mistä tiedän, olenko oikeutettu korvaukseen?
Tarkista korvausAirLuggage-vakuutus
Mitä vaatimuksia minun on täytettävä, että saan AirLuggage-maksuni?Pitääkö minun ilmoittaa AirHelpille kadonneista matkatavaroista tiettyyn määräaikaan mennessä?Sain AirHelp+:lta viestin, että olen oikeutettu maksuun. Mihin mennessä minun on pyydettävä sitä? Mikä on PIR-lomake? Miksi pyydätte minulta lentoyhtiön matkatavaralipuketta?Mitä tapahtuu, jos minulla ei ole lentoyhtiön matkatavaralipuketta?AirPayout-vakuutus
Sain AirHelp+:lta viestin, että olen oikeutettu maksuun. Mihin mennessä minun on pyydettävä sitä? Mitä eroa on korvauksella ja maksulla?Onko minulla oikeus saada AirPayout-maksu, jos myöhästyn jatkolennolta ja saavun määränpäähäni myöhässä?Missä tilanteissa en saa AirPayout-maksua? Lisäsin matkani käyttäjäsivulle, miksi AirPayout-vakuutus ei suojaa sitä?Voinko lisätä AirPayout-vakuutuksen kaikille kanssamatkustajilleni ja kaikille matkareittini lennoille?Korvaushakemuksen tekeminen
Mistä löydän brasilialaisen oikeuskäsittelynumeroni?Mistä lennoista voin hakea korvausta Brasilian lainsäädännön mukaan?Mikä on CPF-numero?Mitä tietoja ylimääräisten kulujen korvaushakemukseen tulee sisällyttää?Millainen on kelvollinen todiste ylimääräisistä kuluista?Mistä ylimääräisistä kuluista voin saada hyvityksen?Kulut ja maksutavat
Onko pankkitietojen jakaminen turvallista? Voinko saada korvauksen muussa valuutassa?Missä valuutoissa korvaus voidaan maksaa?Millaisia palvelumaksuja peritte verrattuna muiden lentokorvausyhtiöiden maksuihin?Voiko oikeustoimista tulla minulle mitään lisäkuluja?Miksi verkkolomake ei hyväksy SWIFT-koodiani?AirHelp+
Mitä vaatimuksia minun on täytettävä, että saan AirLuggage-maksuni?Mikä on matka?Rekisteröin matkan AirHelp Plus Essential -jäsenyydelläni ja korotin myöhemmin AirHelp Plus Complete -tilausversioon. Kattavatko Complete-tilausversion vakuutusedut aiemmin rekisteröidyn matkani? Voinko saada AirPayout- tai AirLuggage-maksun pankkitilille, joka on eri nimellä kuin AirHelp Plus -jäsenyyteni? Missä tilanteissa en saa AirPayout-maksua? Mikä on eSIM-kortti?Dokumentit ja yksityisyys
Miten lataan tai tulostan teiltä saamani asiakirjan?Mikä on ehdollinen palvelumaksusopimus ja miksi tarvitsette siihen allekirjoitukseni?Miten allekirjoitan asianajovaltakirjan tai ehdollisen palvelumaksusopimuksen oikein?Mikä on asianajovaltakirja ja mihin tarvitsette sitä?Käyttäjäsivuni mukaan olette jo saaneet asiakirjani. Miksi pyydätte sitä uudestaan?En pysty kirjautumaan sisään. Mitä minun pitää tehdä?Lentomatkustajan oikeudet
Mikä on toisaalle ohjattu lento?Mitä poikkeuksellisilla olosuhteilla tarkoitetaan?I missed my connecting flight - am I entitled to compensation?Vaikuttaako sää oikeuteeni saada korvausta?My flight was canceled - am I entitled to compensation?Milloin on mahdollista hakea korvausta lennolle pääsyn epäämisestä?Etkö löydä vastausta?
Jos olet hakenut korvausta AirHelpin kautta, kirjaudu sisään ottaaksesi yhteyttä meihin.
AirHelp on esillä muun muassa: