Sovellus
Mitä sovelluksen ominaisuuksia saan ilmaiseksi?
Melkein kaikki, paitsi AirHelp+ -edut!
Tämä on ilmaista:
Kalenterin tai Gmailin synkronointi lentotietojen tuomiseksi
Reaaliaikaiset lennon tilan päivitykset, mukaan lukien push-viestit
Korvausilmoitukset
Korvaushakemuksen seuranta
Läheistesi matkojen jakaminen ja seuraaminen
Tämä ei ole ilmaista:
AirHelp+ -tilaukseen ostettavat lisäosat
Lento-, matkatavara- ja jatkolennolta myöhästymistä koskeva vakuutus
Lounge-tilojen käyttöoikeus häiriöiden aikana
Oma ympärivuorokautinen asiantuntija-apu
Matkailualennukset ja -edut
Haluatko täydellisen kokemuksen? Liity AirHelp+ -jäseneksi. Tutustu -tilauksiimme.
Miten poistan lennon sovelluksesta?
Se on helppoa! Siirry vain lentotietoihisi ja valitse poista.
Muutama asia, jotka on hyvä pitää mielessä:
Voit poistaa minkä tahansa lennon ennen kuin siitä tulee aktiivinen. Lennoista tulee aktiivisia 48 tuntia ennen suunniteltua lähtöä. Silloin myös etusi (esimerkiksi AirHelp+etusi) astuvat voimaan.
Et voi poistaa menneitä lentoja, koska tarkistamme ne ja selvitämme niiden perusteella, oletko oikeutettu korvaukseen.
Miten lisään lennon sovellukseen?
Lennon lisääminen on helppoa! Voit tehdä sen kolmella tavalla:
Synkronoi kalenterisi tai Gmail-tilisi: Tämä on nopein ja helpoin tapa Yhdistä vain kalenterisi tai Gmail-postilaatikkosi, niin lisäämme automaattisesti lentotietosi. Ei syytä huoleen, sovelluksemme etsii vain lentotietoja - yksityiset sähköpostisi pysyvät yksityisinä.
Skannaa tarkistuskorttisi: Skannaa vain tarkastuskorttisi sovelluksen kameralla, niin täytämme lentotiedot puolestasi.
Syötä lentosi manuaalisesti: Lisää lentosi ja kirjoita tiedot näytön ohjeiden mukaisesti.
En löydä lentoani sovelluksesta. Miksi?
Voi kestää hetken, että lentoyhtiön tiedot päivittyvät meillä. Ei kuitenkaan syytä huoleen – lentosi näkyy pian sovelluksessa!
Voit sitä odotellessa lisätä lentotietosi manuaalisesti. Kun lentotiedot synkronoidaan tietokantoihimme, kaikki päivittyy automaattisesti. Seuraa vain sovelluksen ohjeita, niin asia hoituu.
Miksi lentoni kohdalla näkyy sovelluksessa virheitä?
Joskus harvoin lentotiedot, kuten viivästyksen kesto, portit tai lähtöajat, saattavat näkyä sovelluksessa väärin. Näin tapahtuu yleensä, kun lentoyhtiön tiedot eivät ole vielä täysin päivittyneet. Mutta ei syytä huoleen – kun tiedot synkronoidaan sovelluksemme kanssa, lentotietosi päivittyvät automaattisesti.
Jotta saat tarkimmat ja ajantasaisimmat tiedot, tarkista asia aina lentoyhtiöltäsi tai lentoaseman lähtötauluista.
Mikä AirHelp+ on?
AirHelp+ on paras jäsenyys vaivattomaan lentomatkustamiseen. Saat maksut nopeasti vakuutuksemme kautta ja pääset rentoutumaan lounge-tiloissa, kun asiat eivät mene suunnitelmien mukaan. Maksun lisäksi voit saada lentoyhtiöltä korvauksen, johon olet oikeutettu.
Tässä ovat etusi:
Lentovakuutus: 100 €:n korvaus muutaman päivän sisällä yli kolmen tunnin viivästyksestä, viime hetken peruutuksesta tai lennon toisaalle ohjaamisesta.
Jatkolennolta myöhästymistä koskeva vakuutus: 200 €:n korvaus muutaman päivän sisällä jatkolennolta myöhästymisestä.
Matkatavaravakuutus: 100 €:n korvaus muutaman päivän sisällä siitä, kun ilmoitat kadonneista tai viivästyneistä matkatavaroista.
Nauti lounge-tilojen mukavuudesta: käytettävissäsi on yli 1 300 lounge-tilaa ympäri maailman, kun lentosi viivästyy yli tunnin tai se perutaan.
Enintään 600 €:n korvaus lentoyhtiöltä: asiantuntijamme hoitavat korvaushakemuksesi alusta loppuun. Vaivatonta, ei palvelumaksua.
Oma ympärivuorokautinen asiantuntijatuki: saat apua milloin tahansa, missä tahansa.
Alennuksia matkailuun: alennuksia eSIM-korteista ja vuokra-autoista sekä muita etuja
Edut ovat voimassa, kun jäsenyytesi on aktiivinen, ja ne riippuvat valitsemastasi tilauksesta. Sinun pitää kuitenkin lisätä lentosi vähintään 48 tuntia ennen aikataulun mukaista lähtöaikaa, jotta jotkut edut ovat voimassa.