Asiakaspalvelu
Kuinka voimme auttaa?
Yleisimmät kysymykset
Mistä tiedän, olenko oikeutettu korvaukseen?
KorvauslaskuriJatkolennolta myöhästymistä koskeva vakuutus
Kattaako jatkolennolta myöhästymistä koskeva vakuutus muita matkan häiriöitä? Onko olemassa määräaikoja tai aikarajoja, joista minun pitäisi tietää? Osa lennoistani peruttiin ja sain uuden matkareitin. Matkustin uudella matkareitillä ilman ongelmia. Saanko silti korvauksen jatkolennolta myöhästymisestä?Mitä jos myöhästyin jatkolennolta ja käytin eri kulkuvälinettä päästäkseni lopulliseen määränpäähäni tai lensin kokonaan eri määränpäähän? Voinko silti saada korvauksen?Lentoyhtiöni varasi lentoni uudelleen ilmaiseksi, voinko silti saada korvausta jatkolennolta myöhästymistä koskevasta vakuutuksesta?Mitä tarkoitetaan jatkolennolta myöhästymisellä?Matkatavaravakuutus
Mitä vaatimuksia minun on täytettävä, että saan AirLuggage-maksuni?Pitääkö minun ilmoittaa AirHelpille kadonneista matkatavaroista tiettyyn määräaikaan mennessä?Sain AirHelp+:lta viestin, että olen oikeutettu maksuun. Mihin mennessä minun on pyydettävä sitä? Mikä on PIR-lomake? Miksi pyydätte minulta lentoyhtiön matkatavaralipuketta?Mitä tapahtuu, jos minulla ei ole lentoyhtiön matkatavaralipuketta?Lentovakuutus
Sain AirHelp+:lta viestin, että olen oikeutettu maksuun. Mihin mennessä minun on pyydettävä sitä? Mitä eroa on korvauksella ja maksulla?Olenko oikeutettu lentovakuutukseen, jos myöhästyn jatkolennolta ja saavun määränpäähäni myöhässä?Missä tilanteissa en saa lentovakuutusta? Lisäsin matkani käyttäjäsivulle, miksi lentovakuutus ei suojaa sitä?Voinko lisätä lentovakuutuksen kaikille kanssamatkustajilleni?Korvaushakemuksen tekeminen
Mistä löydän brasilialaisen oikeuskäsittelynumeroni?Mistä lennoista voin hakea korvausta Brasilian lainsäädännön mukaan?Mikä on CPF-numero?Mitä tietoja ylimääräisten kulujen korvaushakemukseen tulee sisällyttää?Millainen on kelvollinen todiste ylimääräisistä kuluista?Mistä ylimääräisistä kuluista voin saada hyvityksen?Kulut ja maksutavat
Voinko saada korvauksen muussa valuutassa?Missä valuutoissa korvaus voidaan maksaa?Millaisia palvelumaksuja peritte verrattuna muiden lentokorvausyhtiöiden maksuihin?Aiheutuuko oikeustoimista lisäkuluja?Voiko oikeustoimista tulla minulle mitään lisäkuluja?Miksi verkkolomake ei hyväksy SWIFT-koodiani?AirHelp+
Miksi minun kannattaisi ostaa AirHelp+?Mikä on jatkolennolta myöhästymistä koskeva vakuutus?Mitä vaatimuksia minun on täytettävä, että saan AirLuggage-maksuni?Mitä eroa on korvauksella ja maksulla?Mikä on matka?Rekisteröin matkan AirHelp Plus Essential -jäsenyydelläni ja korotin myöhemmin AirHelp Plus Complete -tilausversioon. Kattavatko Complete-tilausversion vakuutusedut aiemmin rekisteröidyn matkani?Dokumentit ja yksityisyys
Miten lataan tai tulostan teiltä saamani asiakirjan?Mikä on ehdollinen palvelumaksusopimus ja miksi tarvitsette siihen allekirjoitukseni?Miten allekirjoitan asianajovaltakirjan tai ehdollisen palvelumaksusopimuksen oikein?Mikä on asianajovaltakirja ja mihin tarvitsette sitä?Käyttäjäsivuni mukaan olette jo saaneet asiakirjani. Miksi pyydätte sitä uudestaan?En pysty kirjautumaan sisään. Mitä minun pitää tehdä?Lentomatkustajan oikeudet
Mikä on toisaalle ohjattu lento?Mitä poikkeuksellisilla olosuhteilla tarkoitetaan?En ehtinyt jatkolennolle. Olenko oikeutettu korvaukseen?Vaikuttaako sää oikeuteeni saada korvausta?Lentoni peruuntui. Olenko oikeutettu korvaukseen?Milloin on mahdollista hakea korvausta lennolle pääsyn epäämisestä?Etkö löydä vastausta?
Jos olet hakenut korvausta AirHelpin kautta, kirjaudu sisään ottaaksesi yhteyttä meihin.