Teemme korvaushakemusprosessista mahdollisimman nopean, mutta valitettavasti joskus kestää ennen kuin saat sinulle kuuluvan korvauksen. On olemassa useita ulkoisia seikkoja, jotka voivat viivästyttää prosessia. Tällaisia ovat muun muassa lentoyhtiön vastausajat, suuret hakemusmäärät, ilmailuviranomaisten kanssa asiointi ja mahdolliset oikeuskäsittelyt. Teemme kaikkemme, jotta he vastaavat nopeasti, mutta emme useinkaan pysty vaikuttamaan siihen. Pyydämme kärsivällisyyttä ja vakuutamme, että teemme töitä korvauksesi eteen.
Voit tarkistaa korvaushakemuksesi tilan milloin tahansa Korvaushakemukset ja lennot -välilehdeltäkäyttäjäsivultasi.
Saat meiltä myös säännöllisesti sähköpostipäivityksiä korvaushakemuksesi käsittelyn etenemisestä.
Ei ole syytä huoleen, jos korvaushakemuksesi tilaa ei ole päivitetty vähään aikaan. Joissain vaiheissa kestää kauemmin kuin toisissa. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettemme hoitaisi korvaushakemustasi tai seuraisi sen tilaa säännöllisesti.
Voit lähettää korvaushakemuksen sivustomme kautta. Lisää vain lento- ja matkustajatiedot ja seuraa vaiheittaisia ohjeita. Hakemuksen tekeminen vie vain muutaman minuutin, minkä jälkeen hoidamme varsinaisen työn puolestasi.
Jos sinulla on vaikeuksia kirjautua sisään, voit yrittää palauttaa salasanan tämän linkin avulla. Saat salasanan vaihtamista koskevat ohjeet sähköpostitse.
Jos et edelleenkään pysty kirjautumaan sisään, ota yhteyttä asiakastukeen LiveChatin kautta.