Teemme korvaushakemusprosessista mahdollisimman nopean, mutta valitettavasti joskus kestää ennen kuin saat sinulle kuuluvan korvauksen. Lentoyhtiön vastausajat, suuret hakemusmäärät, ilmailuviranomaisten kanssa asiointi ja mahdolliset oikeuskäsittelyt voivat valitettavasti viedä aikaa. Teemme kaikkemme, jotta lentoyhtiöt vastaisivat nopeasti, mutta emme useinkaan pysty vaikuttamaan siihen, kuten emme myöskään oikeuskäsittelyiden aikatauluihin. Pyydämme kärsivällisyyttä ja vakuutamme, että teemme jatkuvasti töitä korvauksesi eteen ja parantaaksemme koko prosessia.
Voit tarkistaa korvaushakemuksesi tilan milloin tahansa käyttäjäsivusi Korvaushakemukset ja lennot -välilehdeltä.
Saat meiltä myös säännöllisesti sähköpostipäivityksiä korvaushakemuksesi käsittelyn etenemisestä.
Ei ole syytä huoleen, jos korvaushakemuksesi tilaa ei ole päivitetty vähään aikaan. Joissain vaiheissa kestää kauemmin kuin toisissa. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettemme hoitaisi korvaushakemustasi tai seuraisi sen tilaa säännöllisesti.
Voit lähettää korvaushakemuksen sivustomme kautta. Lisää vain lento- ja matkustajatiedot ja seuraa vaiheittaisia ohjeita. Hakemuksen tekeminen vie vain muutaman minuutin, minkä jälkeen hoidamme varsinaisen työn puolestasi.
Jos sinulla on vaikeuksia kirjautua sisään, voit yrittää palauttaa salasanan tämän linkin avulla. Saat salasanan vaihtamista koskevat ohjeet sähköpostitse.
Jos et edelleenkään pysty kirjautumaan sisään, ota yhteyttä asiakastukeen LiveChatin kautta.
Olemme pahoillamme, jos kokemuksesi AirHelpin kanssa ei vastannut odotuksiasi. Jos haluat antaa palautetta tai lähettää valituksen saamastasi palvelusta, kuuntelemme mielellämme ja pyrimme korjaamaan asian.
Ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja mainitse korvaushakemuksesi numero (jos sinulla on sellainen), jotta voimme tarjota sinulle mahdollisimman pian tukea.